انتقال تجربه شرکت‌های چینی در حوزه طراحی و پیاده‌سازی میادین هوشمند نفت و گاز

به گزارش نفت دیلی، نشستی با موضوع آشنایی و بررسی توانمندی‌ها و ارائه تجارب شرکت‌های چینی در زمینه تحول دیجیتال و میدان‌های نفتی و گازی هوشمند برگزار می‌شود.

در راستای عمل به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص قرار گرفتن در میان ۱۰ کشور برتر دنیا در زمینه هوش مصنوعی، شرکت ملی نفت ایران استفاده از فناوری‌های دیجیتال و پیاده‌سازی میادین هوشمند نفتی و گازی را در دستور کار خود قرار داده است.

هم اکنون یکی از کشورهای همسایه تعداد قابل توجهی از میادین نفتی خود را به میادین هوشمند ارتقاء داده‌ است که این امر سبب کاهش چشمگیر هزینه‌های عملیاتی و افزایش بهره‌وری شده است.

در همین راستا و پس از تعاملات و مذاکرات انجام شده، نشستی با موضوع آشنایی و بررسی توانمندی ها و ارائه تجارب شرکت‌های چینی در زمینه تحول دیجیتال و میدان های نفتی و گازی هوشمند، برگزار می‌شود.

در این جلسه مدیران و کارشناسان ستادی و عملیاتی به صورت حضوری و مجازی حضور خواهند داشت تا امکان همکاری های مشترک را مورد بررسی قرار دهند.

لازم به ذکر است، همکارانی که تمایل به حضور در این سمینار را دارند می‌توانند به صورت مجازی در روز چهارشنبه؛ هشتم آذرماه ساعت ۹ صبح و از طریق لینک در این سمینار شرکت کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات:
     
    انگليسی فارسی
    تبليغات
    نظرسنجی
    وب سايت ما چگونه است؟
    عالی
    خوب
    قابل قبول
    متوسط
    ضعيف
    بد